Železnički sektor Instituta Mihajlo Pupin ima u ponudi najkvalitetnije proizvode i rešenja i odličnih usluga. Asortiman proizvoda ispunjava zahteve železnice za poboljšanje sigurnosti na najvišem nivou i istovremeno minimalizuje troškove implementacije i održavanja. Naši proizvodi : brojač osovina BROS i LED signali imaju najviši nivo integriteta sigurnosti SIL4.

Institut je veoma uspešan u integraciji, montaži i održavanju signalno-sigurnosne i telekomunikacione opreme koja je projektovana da zadovolji potrebe različitih železnica i drugih velikih sistema. Uspešno rešavamo interfejse između različitih proizvođača i opreme. Bili smo integratori sa svetski  renomiranim kompanijama  kao  što su Alstom, Bombardier, CRSC  na mnogim projektima, kao što su: Pančevo stanica sa Alstom elektronskom postavnicom  SML400   i druge stanice sa SpDrS64 JZ elektronskom postavnicom, Resnik-Valjevo i TPS Zemun projekti sa kompanijom Bombardier, Rakovica-Resnik projekat sa kompanijom CCECC, brzu železničku prugu između Srbije i Mađarske sa kompanijom  CRSC.

IMP obezbeđuje rešenja ključ u ruke u oblasti železničke signalizacije, telekomunikacionih i radio sistema, uključujući projektovanje, inženjering, razvoj tehničkih rešenja i proizvoda,  instalaciju i održavanje i usluge nakon prodaje.

Glavni železnički proizvodi su:

Uređaj UTD je niskofrekventni elektromagnetni induktivni detektor najnovije generacije namenjen detekciji točkova šinskih vozila na pouzdan i precizan način pri brzinama do 300km/h, koji se pritom lako instalira i održava.

Primarna namena uređaja UTD je u sistemima za brojanje osovina i modernim elektronskim uređajima Putnih Prelaza (PP), ali se podjednako može koristiti i na uređajima PP starijih generacija (npr. Relejnim uređajima PP) Ili kao zamena ili u paru sa uključnim / isključnim uređajima starije generacije, kao što su uređaji magnetnog šinskog kontakta (MŠK) i mehaničke pedale.

utd5-2205141

Više informacija o Univerzalnom tačkastom detektoru >>>> UTD 2023 – SR

Brojač osovina – BROS je uređaj koji se koristi za kontrolu popunjenosti železničkih sekcija. Uređaj je postavljen u standardni 19-inčni rek visine 3U koji se montira unutar relejne prostorije železničke stanice, automatskog pružnog bloka ili putnog prelaza.

axel-counter-002-1192752

Brojač osovina koristi senzorske parove koji su postavljeni na kraju svake sekcije i broji  osovine koje ulaze u sekciju i osovine koje napuštaju sekciju. Senzorski par se sastoji od dva senzora koji su postavljeni na šinama jedan naspram drugog.

Pored osnovne funkcije za detekciju prisustva ili dolaska točka voza, senzorski par takođe omogućava detekciju pravca i brzine šinskih vozila. Ovaj proizvod je razvijen u Institutu “Mihajlo Pupin” za potrebe Železnice Srbije.

bros2-7949036

 Više informacija o Brojaču osovina BROS >>>>>Axel Counter BROS 2023 – SR

Your Content Goes Here

Železnički LED indikatorski signal IND-00 ( IND-01 i IND-02) je specijalno napravljen da obezbedi alfanumeričke znakove i simbolične crteže, kao dodatak glavnim železničkim signalima, a može se koristiti i za podzemnu železnicu i u tramvajskom saobraćaju.

Zbog složenih radnih uslova železničke relejne postavnice, IND-00 ima modularan i fleksibilan dizajn koji može da zadovolji širok opseg radnih uslova, i može da se primeni na različite tipove sistema relejnih postavnica. LED indikatori IND1 i IND2 umanjuju troškove podešavanja železničkih indikatora za različite tipove postavnica.

led-indikator-4-9772272                         led-indicator-199x300-6974316

Više informacija o železničkom LED indikatorskom signalu >>>>

MMI 10 je sigurnosni komandno-kontrolni sistem –  HMI (Interfejs čovek-mašina)  za upravljanje, nadzor i kontrolu jednog ili više železničkih sigurnosnih uređaja. Omogućava grafičku vizuelizaciju da bi železnički standardi bili u skladu sa korisničkim interfejsom, a da u isto vreme mogu da se koriste sigurno i jednostavno. MMI 10 se može podešavati i dostupan je na raznim jezicima.

mmi2a-1315074

Više informacija o MMI10 HMI >>>> 

Osnovna funkcija m2SCD Mobilnog uređaja međusignalne zavisnosti (MUMZ) je primena železničke signalne postavnice na četiri puta vožnje u slučaju kad je primarna sigurnosno-signalna oprema van upotrebe ili ne postoji, npr. u toku modernizacije primarne sigurnosno-signalne opreme.

Osnovna konfiguracija uređaja omogućava upravljanje sa četiri signalna svetla i četiri najavna signala.

Uređaj može da se konfiguriše tako da upravlja manjim brojem ulaznih puteva vožnje ili da se proširi za veći broj puteva vožnje. U tom slučaju svi opisi mogu da se prošire na dodatne ulazne puteve vožnje.

Kompletna oprema se nalazi u standardnom kućištu industrijskog reka od 19″. Kompletan uređaj se sastoji iz sledećeg: baterija, punjač baterije, pretvarač za napajanje signala, senzor osovine i logika za signalnu postavnicu i formiranje i razrešavanje ulaznog puta vožnje.

Upravljačka ploča se koristi za formiranje i razrešavanje ulaznog puta vožnje i za prikaz stanja signala, senzora i sistema. Upravljačka ploča je pokretna i može da se postavi u zatvorenom, ili na odgovarajući upravljački sto nezavisno od kućišta reka (mora da se definiše u projektnoj dokumentaciji).

mumz-orman-2807635                                mumz-pult-2692825

Više informacija>>>>>>   Mini m2SCD – SR

Your Content Goes Here